ealiya gasht's profile

هتل همای شیراز

هتل همای شیراز
هر مسافری انتظار تجربه آرامش، آسایش، راحتی، تفریح، زیبایی و امکانات رفاهی عالی در هتل محل اقامت خود دارد. هتل همای شیراز ، یکی از مجلل ترین هتل های ۵ ستاره کشور، تمام آنچه که مسافران داخلی و خارجی به آن نیاز دارند را به بهترین شکل، تامین می نماید. به همین دلیل این هتل، یکی از مقاصد اصلی توریست های داخلی و خارجی و همچنین اشخاص و دیپلمات های سیاسی است.
با اقامت در هتل هما شیراز، زندگی روز مره را فراموش کرده و می توان در دریایی از آرامش غوطه ور شد. زیبایی مثال زدنی این هتل در کنار جذابیت های بی نظیر پایتخت فرهنگ و تمدن، شیراز، ترکیب منحصر به فردی را به وجود آورده است.
موقعیت جغرافیایی
هتل همای شیراز در منطقه شمال شهر و در تقاطع خیابان های مشکین فام و سمیه قرار دارد. همچنین بوستان زیبای آزادی یخشی از چشم انداز جذاب هتل است. همینطور یک بیمارستان در نزدیکی هتل قرار داشته که ارائه خدمات اورژانسی در زمانی کوتاه را فراهم می آورد.
این هتل در فاصله ۲۰ دقیقه ای با فرودگاه بین المللی شیراز و در فاصله ۵ دقیقه ای با ترمینال مسافر بری است. همینطور جهت رفاه مسافران، خدمات تاکسی رانی به طور ۲۴ ساعته به ایشان ارائه می گردد.
اتاق های هتل همای شیراز
کادر حرفه ای هتل همای شیراز، با توجه به نیاز مسافران، اتاق های مختلفی را به آن ها ارائه می کند. اتاق هایی با چشم انداز بی نظیر به شهر زیبای شیراز و کوه های اطراف این شهر که اصالت ایران را به یاد می‌آورد.
اتاق های استاندارد
اتاق های هما کلاس
اتاق های رویال
در دیزاین تمام اتاق های دلباز هتل، ترکیبات کلاسیک و مدرن و طراحی فوق العاده، نورپردازی، آرامشی دل چسب برای مهمان ها فراهم آورده است. چشم انداز اتاق ها به سمت بوستان بزرگ آزادی و باغ هتل قرار دارد که قطعا تماشای زیبایی بی نظیرش برای توریست ها انرژی بخش است.
در این اتاق ها برای فراهم کردن هرچه بیشتر اسباب آرامش مسافران، تخت های یک نفره و دو نفره بسیار راحت تعبیه شده است. رعایت اصول بهداشت و پاکیزگی یکی از پر رنگ ترین نکاتی است که کادر هتل هما شیراز در ارائه خدمات، مد نظر قرار می دهند.
همینطور امکان استفاده رایگان از اینترنت، سیستم ماهواره، مینی بار و تهیه چای و قهوه در اتاق وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی که در هتل همای شیراز ارائه می شود، می توان به سرویس بهداشتی و حمام  دارای وان همراه با همه تجهیزات از جمله حوله و سشوار و… و همچنین میز آرایش اشاره کرد.
درب اتاق ها به وسیله کارت الکترونیکی باز شده و صندوق امانات در اتاق در اختیار مسافرین قرار می گیرد. ارائه این خدمات، در افزایش امنیت مسافران و اموالشان موثر بوده و آرامش روانی را برای آن ها به ارمغان می آورد.
امکانات ورزشی
برای بسیاری از مسافران، تداوم فعالیت های ورزشی در سفر، بسیار با اهمیت است. در هتل همای شیراز ، امکانات ورزشی عالی برای مسافران تدارک دیده شده است.
استخر رو باز و سرپوشیده
در هتل همای شیراز استخری سرپوشیده با ظرفیت ۸۰۰ نفر ساخته شده است که ورزشکاران و علاقه مندان به شنا می توانند از آن استفاده کرده و آسایش را به معنایی جدید تجربه کنند. همچنین استخری رو باز در فضای سبز هتل وجود دارد.
سونای بخار
استفاده از سونای بخار هتل همای شیراز ، در بهبود سلامت مهمانان تاثیر به سزایی می گذارد. همانطور که می دانید، تنفس بخار مرطوب در عملکرد قلب و عروق و گردش خون بدن موثر است. کادر هتل در جهت رفاه مسافران، چنین امکاناتی را در اختیارشان قرار می دهد.
جکوزی
در حوضچه‌های جکوزی، به دلیل آب چرخان و برخورد آن با بدن، که نوعی ماساژ است، خستگی از تن مسافران رفته و نشاط و شادابی به ایشان عرضه می گردد.به این ترتیب مسافران پس از استفاده از خدماتی که هتل همای شیراز در بخش تفریحات آبی ارائه می دهد، پر انرژی بوده و می توانند سفری دل چسب و خاطره انگیز را برنامه ریزی کنند.
زمین تنیس اختصاصی
متاسفانه در کشور ما، هتل های زیادی زمین تنیس ندارند. به همین دلیل ورزشکاران و ورزش دوستان این رشته ورزشی، در سفرهایشان با معضل کمبود آن، دست و پنجه نرم می کنند. اما در هتل هما شیراز زمین های اختصاصی تنیس وجود دارد و مهمانان می توانند با خیالی راحت به ورزش و تفریح خود بپردازند.
سالن بدنسازی
یکی دیگر از بهترین خدماتی که در هتل همای شیراز ارائه می شود، امکان استفاده از سالن بدنسازی است. کادر این هتل، جهت آرامش مسافران، تمام تلاش خود را به کار بسته و امکانات ورزشی مورد نیازشان را برای آن ها فراهم کرده اند.همچنین در کنار پارک کودکان، فضایی جهت پیاده روی افراد در نظر گرفته شده است. همینطور در فضای داخلی استخر، بوفه ای وجود دارد که در ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران، تعبیه شده است.
رستوران در هتل همای شیراز
در فضای وسیع رستوران، میز هایی در اندازه های مختلف و متناسب با گروه های مسافران تدارک دیده شده است. همچنین پاکیزگی بی نظیر فضا، کاملا به چشم می آید. استفاده از صندلی های راحت و رنگ های دلپذیر در این بخش هتل، آرامشی مثال زدنی به مسافران هدیه کرده و میل کردن غذا را بسیار لذت بخش تر می نماید.
برای همه افراد، تغذیه صحیح، امری غیر قابل چشم پوشی است. هتل همای شیراز ، هتلی لوکس بوده و میزبان توریست های خارجی بسیاری نیز هست. به همین جهت غذاهای ایرانی و فرنگی به وسیله حرفه ای ترین سرآشپز ها طبخ می گردد. پس از پخت غذا، پیش غذا به همراه دسر در ظروف زیبا، دیزاین شده و برای مهمانان سرو می شود.
سایر امکانات رفاهی
در فضای سبز هتل همای شیراز ، باغی پر از گل های زیبا و خوش عطر تدارک دیده شده تا مهمان ها چشم اندازی بی نظیر را از بالکن اتاق هایشان شاهد باشند. همچنین کودکان عزیز، فراموش نشده و همانطور که گفته شد، زمین بازی امنی برای آن ها تهیه شده است.
مسافران می توانند کودکان دلبند خود را به این بخش از هتل برده و سرگرمی سالمی را برایشان ایجاد کنند. همینطور میتوانند در لاین پیاده روی کنار پاک کودکان، به پیاده روی مشغول شده و هوای پاک و عطر گل های باغ را استشمام نمایند.
سخن پایانی
هتل همای شیراز به دلیل موقعیت فوق العاده مکانی که دارد، چشم اندازی چشم نواز به کل شهر داشته و نمای همه شیراز زیبا را زیر نگاه مسافران خود قرار داده است. مهمانان در مدت اقامت خود در این هتل، همه آن چیزی که از یک هتل لوکس و مجلل انتظار می رود را تجربه می کنند. سفر به شهر راز از جذاب ترین مسافرت هایی است که هر کس می تواند در زندگی خود تجربه کند. هوای بهشتی این شهر در کنار تاریخ و تمدنی که در تمام بافت خود و حتی در کوچه و خیابان های آن قابل مشاهده است، سفری خاطره انگیز را برای مسافران می سازد.
هرچند که شیراز زیبا در تمام سال، جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. با این حال اگر خنکای هوا و گل های دیدنی را می پسندید، بهترین زمان برای سفر به شیراز، بهار است. در اکوچه به کوچه این شهر خانه ای تاریخی وجود دارد که دیدن هیچ کدام خالی از لطف نیست. برای تماشای این شهر دل نشین، اقامت در هتل همای شیراز یکی از پیشنهادات قابل توجه است.
هتل همای شیراز
Published:

هتل همای شیراز

هر مسافری انتظار تجربه آرامش، آسایش، راحتی، تفریح، زیبایی و امکانات رفاهی عالی در هتل محل اقامت خود دارد. هتل همای شیراز ، یکی از مجلل ترین هتل ه Read More

Published:

Creative Fields