Tashilgaran Com's profile

کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت های زندگی

کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت‌های زندگی
افراد کمی هستند که به‌ طور کامل به خودآگاهی رسیده باشند. این افراد رسیدن به خودآگاهی را یک عامل مؤثر در رسیدن و کسب موفقیت‌های بزرگ می‌دانند. خودآگاهی به‌عنوان یک امر مهم است که هراندازه شناخت و آگاهی ما از خودمان و ویژگی‌هایی که داریم بیشتر باشد، یقیناً اعتمادبه‌نفس بیشتر، روابط صمیمانه‌تر و مدیریت بهتری بر روی زندگی خود خواهیم داشت. کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی به شما این نکته را یادآوری می‌کند و نشان می‌دهد که اگر در مسیر درست خودآگاهی قرار نگیرید، دچار سردرگمی خواهید شد. این گم‌شدن می‌تواند شما را به مشکلات و سختی‌های بسیاری دچار کند. نویسنده در ادامه این کتاب با آموزش مهارت‌های زندگی می‌تواند شما را به‌درستی به مقصد اصلی آرامش در مسیر خودآگاهی برساند.
خانم مهتاب علیمرادی در کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی بر این باور است که عدم رسیدن به خودآگاهی منجر به گرفتن تصمیمات نادرست در زندگی و درنتیجه ازدست‌دادن اهداف و آرزوهای شما می‌شود. وی در این کتاب به مخاطب آموزش می‌دهد که چگونه با کسب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی از سردرگمی نجات پیدا کنید و به آرامشی واقعی برسید. شما با مطالعه این کتاب و رسیدن به خودآگاهی و یادگیری مهارت‌های زندگی به این باور می‌رسید که موجودی منحصربه‌فرد و بی‌همتا هستید که برای رسیدن به قله اوج و موفقیت باید تمام مسئولیت‌هایی که در زندگی دارید را خودتان برعهده بگیرید.
خودآگاهی مسیری است که هر انسان برای شناخت حواس و ویژگی‌های درونی و رفتاری خود آن را می‌پیماید. درواقع برای رسیدن به قله‌ها و اهداف بزرگ، ناگزیریم که از مسیر خودآگاهی عبور کنیم. اگر شما نیز رویاهای بزرگ در سر دارید و به رشد خود اهمیت می‌دهید، کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی را به هیچ عنوان از دست ندهید.
اما اگر سرعت مطالعه شما کم است، یا در طول روز در شرایطی قرار دارید که امکان حمل کتاب فیزیکی را ندارید، بهترین گزینه استفاده از کتاب صوتی است. با دانلود کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت‌های زندگی می‌توانید هر زمان و در هر مکانی که هستید، از مطالب این کتاب به صورت شنیداری استفاده کنید. تنها کافی است آن را از تسهیلگران خریداری کنید.
شاید بتوان گفت بهترین زمان برای شنیدن یک کتاب صوتی، دقایق قبل از خواب است که در حالت آرامش بیشتری قرار داریم و مطالب کتاب در ناخودآگاه ما نیز ثبت خواهند شد.
اگر این کتاب را مطالعه کرده اید، از شما دعوت می کنیم تا دیدگاه های ارزشمند خود را در قسمت نظرات با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.
کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت های زندگی
Published:

کتاب صوتی خودآگاهی و مهارت های زندگی

Published:

Creative Fields