Tashilgaran Com's profile

کتاب صوتی نیروی حال

کتاب صوتی نیروی حال
کتاب نیروی حال در سال ۲۰۰۲ یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز شناخته شده است. این اثر تا به حال به سی زبان دنیا ترجمه شده و بیش از سی میلیون نسخه از آن فروش رفته است.
درباره کتاب نیروی حال
اکهارت تول
کتاب «نیروی حال» برای آن دسته از افرادی نوشته شده که تمایل دارند با شناخت خود و درک این نیرو، آرامش و احساس خوب زندگی در زمان حال را تجربه کنند. انسان‌های بسیاری با فکر کردن به گذشته و آینده، خود را درگیر احساسات منفی از جمله افسردگی و اضطراب می‌کنند. این کتاب می‌آموزد که ذهن انسان قدرت رهایی از این مسائل و رسیدن به آرامش درونی را دارد. این کتاب با تکیه بر این قدرت، راهکارهایی برای بهره‌وری از زمان حال و رسیدن به آرامش در زندگی ارائه می‌دهد.
نویسنده این کتاب معتقد است که زندگی بهتر، نتیجه ی خودشناسی و رهایی از زمان‌هایی است که وجود ندارند. بنابراین تمام تلاش خود را در این اثر به کار گرفته تا خواننده را به یک آگاهی درونی برساند. او در کتاب خود افراد را متوجه ثروت بزرگی به نام «زمان حال» کرده و می‌کوشد تا نیروی مثبت زندگی را به آنها یادآوری کند.
کتاب پرفروش «نیروی حال» به شما می‌آموزد که چطور با کنار زدن گذشته و زمان‌هایی که وجود ندارند، زندگی و حال خود را تغییر دهید. اگر حس می‌کنید در گذشته حبس شده و یا پیوسته نگران آینده‌ای نامعلوم هستید، مطالب این کتاب می‌تواند راه درست را برای رهایی از این شرایط به شما نشان دهد. این کتاب شما را متوجه ثروت درونی خود کرده و راهکارهایی معنوی برای رسیدن به آرامشی عمیق در اختیارتان قرار می‌دهد.
اگر جزء آن دسته افراد هستید که حوصله یا زمان مطالعه کتاب‌های فیزیکی را ندارند، توصیه می کنیم که صوت آن را از دست ندهید. چرا که این اثر جزء کتاب‌هایی است که زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. با دانلود کتاب صوتی نیروی حال از سایت تسهیلگران می‌توانید در هر شرایط زمانی و مکانی، تنها با یک هندزفری از مطالب ارزشمند این کتاب بهره ببرید. کتاب‌های صوتی علاوه بر اینکه همیشه همراه شما هستند، از نظر هزینه نیز نسبت به کتاب‌های فیزیکی مقرون به صرفه‌تر هستند. صوت آرامبخش کتاب نیروی حال به هنگام شب می‌تواند تمامی اضطراب‌های روز را از بین ببرد.
کتاب صوتی نیروی حال
Published:

کتاب صوتی نیروی حال

Published:

Creative Fields