Tashilgaran Com's profile

کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است

کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است
افراد هم وابسته در جریان زندگی تقریبا خود را نادیده گرفته و تمام توان خود را صرف مراقبت از فرد یا افراد دیگر می کنند. “نه” گفتن برای این افراد سخت است و همواره در پی حل مشکلات طرف مقابل هستند. این افراد معمولا فراموش می کنند که خود نیز به عنوان یک انسان، ارزشمند هستند و نیازهای مشروعی دارند که باید به آنها توجه کرد.
البته هم وابستگی علائم بیشماری دارد که با مطالعه مقالات و کتاب هایی در این زمینه می توانید از آنها آگاه شده و در صورت نیاز برای درمان این بیماری اقدام کنید. کتاب هم وابستگی دیگر بس است اثر ملودی بیتی یکی از کتاب های بسیار مفید در این زمینه است که به شما کمک می کنید این بیماری را تشخیص داده و آن را کنترل کنید.
کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که محبت و توجه بیش از اندازه به اطرافیان خود دارید و حال خوب خود را وابسته به آنها می دانید، مطالعه کتاب هم وابستگی دیگر بس است می تواند به شما کمک کند تا از این وضعیت رهایی یافته و زندگی آزادانه تری را تجربه کنید.
این نکته را باید بدانید که رهایی از هم وابستگی به معنی خودخواهی نیست و افراد هم وابسته در بیشتر اوقات باعث آزردگی اطرافیان خود می شوند. این افراد با رفتارهای خود مانع از بروز اعتماد به نفس در شخص مقابل شده و به همین علت ممکن است با واکنش تند آنها مواجه شوند.
اگر زمان کافی برای مطالعه کتاب ندارید، گزینه پیشنهادی ما به شما استفاده از کتاب های صوتی است. با دانلود کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است می توانید از مطالب این کتاب ارزشمند به هنگام خواب و حتی در تاریکی استفاده کنید. علاوه بر این، حالت مغز در لحظات قبل از خواب و حافظه شنیداری نیز به ثبت این مطالب در خودآگاه و ناخودآگاه شما کمک خواهد کرد.
این کتاب را می‌توانید از سایت تسهیلگران تهیه کنید.
بخشی از کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است
ما فقط قادر به تغییر خود هستیم، آن هم در صورتی که با نیروی اراده کائنات هماهنگ شویم. برای این کار لازم است تغییری کلی در دیدگاه و باورهای کهنه خویش دهیم و هم‌وابستگی را دیگر کنار بگذاریم.
کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است
Published:

کتاب صوتی هم وابستگی دیگر بس است

Published:

Creative Fields