خودروبر نوید's profile

خودروبر در تهران

جنبه‌های مختلف مرتبط و نتایج مطالعه موردی با هدف شناسایی
طرح‌های ساختاری امکان‌پذیر برای پانل‌های ساندویچ کامپوزیتی سبک، مقرون‌به‌صرفه و با نصب آسان برای حمل وسایل نقلیه بارگذاری‌شده بر روی عرشه‌های ثابت است. ظرفیت سازه و انطباق با قوانین Bureau Veritas (BV) مربوطه برای پیکربندی‌های مختلف ممکن با استفاده از روش اجزا محدود (FEM) برای هندسه پانل ساندویچ از پیش تعریف‌شده و برهمکنش‌ها با شبکه فولادی عرشه نگهدارنده، پاسخ سازه کفی خودروبر دست دوم را در محلی (پانل) تعیین می‌کند. ) مرحله. در سطح جهانی، پانل‌های ساندویچ کامپوزیت باعث کمانش تیر بدنه نمی‌شوند. بنابراین استحکام طولی و قاب مفهوم ساختاری جدید با استفاده از یک مدل FEM کامل در سطح کشتی ارزیابی شده‌است.
 در نهایت، مزایای مفهوم پیشنهادی خلاصه شده
و با طرح های حامل وسیله نقلیه معمولی مقایسه می شود. با تشکر ویژه از همه اعضای تیم طراحی کشتی سازی  ULJANIK، با تشکر ویژه از Đani Dundara به عنوان طراح ارشد جرثقیل خودروبر کشتی (www.uljanik.hr) برای همکاری طولانی و پربار او در طراحی ساختاری و تجزیه و تحلیل کشتی های پیچیده. ممنون استاد با تشکر از Vedran Zanic برای حمایت، اشتیاق و تلاش او در آوردن فناوری پشتیبانی تصمیم به طراحی ساختار کشتی. با تشکر از دانشجوی کارشناسی ارشد آنا باریسیچ برای کمک او در تهیه مدل جهانی اجزای محدود مفهوم هیبریدی جدید.
در حالی که تعداد حوادث جدی حمل و نقل در درازمدت
در سطح جهانی کاهش یافته است، حوادث مربوط به کشتی‌های بزرگتر - یعنی کشتی‌های کانتینری و کشتی‌های رول‌آن (رول-آن) خودرو - باعث خسارات نامتناسب زیادی می‌شوند. تنها در سال گذشته، آتش‌سوزی در کشتی‌های حامل خودرو Felicity Ace و کشتی کانتینری X-Press Pearl باعث خسارت امداد خودرو شبانه روزی تهران کلی شده است. تنها چند هفته پس از غرق شدن کشتی Felicity Ace در مارس 2022، ناو هواپیمابر رورو آل سالمی 6 در خلیج فارس ناهموار واژگون شد و غرق شد. در همین حال، کشتی بزرگ کانتینری Ever Forward در خلیج چساپیک در سواحل شرقی ایالات متحده به گل نشست و بیش از یک ماه پس از آن که کشتی خواهرش Ever Given به گل نشست و کانال سوئز را به مدت شش روز در مارس 2021 مسدود کرد، گیر افتاد.
خودروبر در تهران
Published:

خودروبر در تهران

Published:

Creative Fields