binia jamaran's profile

قلیون شارژی

کاربردهای قلیان شارژی
سازندگان سیگارهای الکترونیکی و قلیان‌های الکترونیکی محصولات خود را برای چندین کاربرد به بازار عرضه می‌کنند:
برای استفاده به عنوان جایگزین ایمن‌تر تنباکو
سازندگان ادعا می‌کنند محصولاتشان حاوی مواد شیمیایی مضر موجود در سیگارهای معمولی نیست. آنها می‌گویند که این موضوع باعث می‌شود محصولاتشان انتخاب‌های ایمن تری برای کسانی که قبلاً سیگار می‌کشیدند و نمی‌خواهند آن را ترک کنند، باشد.
عدم اعتیاد
مصرف کنندگان می‌توانند کارتریج‌هایی را انتخاب کنند که حاوی نیکوتین، ماده اعتیادآور موجود در تنباکو نیست.
به عنوان ابزاری برای کمک به ترک سیگار استفاده کنید
برخی از شرکت‌ها محصولات خود را به عنوان راهی برای ترک سیگار معرفی می‌کنند که برای اثبات این ادعا به مطالعات بیشتری نیاز است. سیگارهای الکترونیکی به طور کامل آزمایش نشده اند. بنابراین، هنوز مشخص نیست که آیا هر یک از این ادعاها صحت دارد یا خیر.
ایمنی قلیان شارژی
کارشناسان بهداشت نگرانی‌های زیادی در مورد ایمنی سیگارها و قلیان‌های سنتی دارند!
تا فوریه 2020، نزدیک به 3000 نفر به دلیل آسیب ریه ناشی از استفاده از سیگارهای سنتی و سایر وسایل در بیمارستان بستری شدند. این شیوع با سیگارهای حاوی THC و سایر وسایلی که حاوی ویتامین E استات افزودنی بود مرتبط بود. به همین دلیل، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و سازمان غذا و دارو توصیه‌های زیر را ارائه می‌دهند:
از سیگارهای حاوی THC و سایر وسایل خریداری شده از منابع غیررسمی (غیر خرده فروشی) مانند دوستان، خانواده، یا فروشندگان حضوری یا آنلاین استفاده نکنید.
از هیچ محصولی THC یا غیر THC که حاوی ویتامین E استات است، استفاده نکنید. به سیگار، ویپینگ یا سایر محصولاتی که خریداری می‌کنید، چیزی اضافه نکنید، حتی از مشاغل خرده فروشی.
با توجه به توضیحات فوق، باید از جایگزین‌های مناسبی استفاده کرد تا آسیب‌ها را به حداثل رساند؛ در همین راستا، استفاده از قلیون شارژی می‌تواند گزینه ایمن‌تری باشد.
قلیون شارژی
Published:

قلیون شارژی

Published: