انتاکالا entakala company's profile

معرفی محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان نانو تار پاک

معرفی محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان نانو تار پاک
شرکت دانش بنیان نانو تار پاک
در دنیای امروز، بشر به وفور به تکنولوژی‌های روز دنیا نیاز دارد. به همین علت است که شرکت‌هایی نیز در این زمینه پا به عرصه وجود می‌گذارند. در این مقاله قصد داریم تا یکی از شرکت‌های بزرگ و دارای خدمات متنوع را در این زمینه به شما معرفی کنیم. شرکت دانش بنیان نانو تار پاک با خدمات بی نظیر خود، محصولات باکیفیتی را به مشتریان و جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

شرکت دانش بنیان نانو تار پاک یک مجموعه دانش‌بنیان است که در مهرماه سال 1388 در شهر اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است. هدف از تشکیل این مجموعه، ارتقاء سطح زندگی مردم با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا است. اکنون این شرکت در شهر تهران فعالیت خود را ادامه می‌دهد و یکی از تامین‌کنندگان انتاکالا است. این شرکت دانش بنیان دارای پرسنل مجرب و حرفه‌ای است.
حوزه فعالیت شرکت نانو تار پاک
این شرکت در زمینه‌های نانو تکنولوژی، فیزیک، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و نساجی فعالیت دارد. حوزه فعالیت نمایشگاهی این شرکت شامل مهندسی پزشکی، زیست مواد، کشاورزی و محیط‌زیست است.
این مجموعه پس از چندین سال مطالعه، تحقیق و بررسی محصولات کشورهایی که صاحب برند در زمینه تولید تجهیزات ایمنی هستند، در سال 1392 برای اولین بار در ایران، موفق شد ماسک صنعتی ارتقاء یافته با نانو الیاف را در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تولید کند.
تکنولوژی نانوالیاف که در ساخت این ماسک به کار رفته است، طبق استاندارد EN149 ماسک صنعتی را جزو ماسک‌های FFP3 قرار می‌دهد که قبلا در کشور ساخته نمی‌شد. نانوالیاف یک مصرف بسیار کاربردی و عمده دارد که می‌توان از آن به عنوان یک لایه فیلتر قوی برای تقویت خواص فیلتراسیون فیلترها و ماسک‌های محافظ در برابر آلاینده‌های بسیار ریز استفاده کرد.
نانو پاک دارای گواهی نانو مقیاس، مجوز واحد فناوری، گواهینامه محصول دانش بنیان، پروانه ساخت تجهیزات پزشکی، گواهی عدم وجود میکروب روی ماسک و بسیاری از گواهی‌های دیگر است که نشان می‌دهد این شرکت به خوبی توانسته است محصولاتی باکیفیت و مرغوب را به بازار هدف خود ارائه دهد.
معرفی انواع خدمات شرکت نانو تار پاک
همان‌طور که گفتیم، شرکت دانش بنیان نانو تار پاک از حرفه‌های متعددی استفاده می‌کند و محصولات به روز را در زمینه‌های متعددی برای زندگی راحت‌تر تولید می‌کند. سلامت دستگاه تنفسی از مواردی است که بسیار مهم است و افراد زیادی در محیط‌های پرخطر در این زمینه فعالیت می‌کنند. این شرکت حوزه کاری گسترده‌ای در زمینه تولید ماسک دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماسک مصارف عمومی
ماسک مصارف صنعتی
تمامی این خدمات و محصولات، در بهترین درجه و با کیفیت بالا ارائه می‌شوند. از این رو، این شرکت توانسته است به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های کاربردی و مشتری‌مدار در این زمینه شناخته می‌شود.

معرفی انواع محصولات شرکت نانو تار پاک
شرکت دانش بنیان نانو تار پاک در زمینه‌های متعددی فعالیت دارد و محصولاتی با کیفیت جهانی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. در این قسمت می‌خواهیم محصولات متعدد این شرکت را به شما معرفی کنیم.
ماسک‌های مصارف عمومی
انواع ماسک‌هایی که برای مصارف عمومی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در لیست محصولات این شرکت بزرگ قرار گرفته است. به عنوان مثال می‌توان موارد زیر را شامل این دسته‌بندی دانست:
ماسک سه بعدی بدون سوپاپ N95
ماسک سه بعدی نانو الیاف بدون سوپاپ N99
ماسک نانو الیاف عمومی بدون سوپاپ N99
ماسک سوپاپ‌دار تنفسی کودک
ماسک نانو الیاف عمومی سوپاپ‌دار
و …
البته از ماسک تنفسی در مصارف صنعتی نیز استفاده می‌شود؛ اما در مواقعی که میزان آلودگی بیشتر است، باید از ماسک‌هایی استفاده شود که دارای استانداردهای صنعتی هستند.
از این ماسک‌ها در محیط‌های پزشکی و درمانی هم استفاده می‌شود. استفاده از ماسک N95 برای پیشگیری از انتقال قطرات تنفسی حاوی ویروس به افراد دیگر استفاده می‌شود.
ماسک‌های مصارف صنعتی
این ماسک‌ها براساس نیاز افرادی که در بخش‌های صنعتی و معادن کار می‌کنند، طراحی شده است. ماسک نانو پاک از دسته محصولاتی است که توانسته است استانداردهای لازم را در این زمینه ایجاد کند و بهترین محصولات را به جامعه هدف خود ارائه دهد. بهترین ماسک‌های صنعتی با درصد فیلتراسیون بالا می‌توانند سلامت کارکنان در این محیط‌ها را تضمین کنند. برخی از محصولاتی که در این زمینه توسط شرکت دانش بنیان نانو تار پاک تولید می‌شود، شامل موارد زیر هستند:
ماسک نانو الیاف کربنی سوپاپ‌دار (FFP3)
ماسک نانو الیاف سوپاپ‌دار (FFP3)
ماسک کربنی سوپاپ‌دار (FFP2)
ماسک FFP3 کربن اکتیو کاسه‌ای
موادی که به عنوان فیلتر در این نوع ماسک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از اهمیت زیادی برخوردارند و مهم‌ترین قسمت ماسک محسوب می‌شوند. در صورتی که کیفیت مواد اولیه فیلتر بالا باشد، می‌تواند تا بالاترین حد ممکن، آلاینده‌ها را فیلتر کند. نانوالیاف مؤثرترین فیلتری است که برای ماسک‌های تنفسی و صنعتی وجود دارد و در انواع تولیدات نانو پاک از آن بهره می‌برند. نانو الیاف دارای وزن پایین، منافذ کوچک و نفوذپذیری بالایی است. سطح ویژه و همبستگی خوب منافذ و همین‌طور پتانسیل ترکیب شیمیایی باعث می‌شود تا فیلتراسیون به نحو احسن انجام شود.
البته باید دقت داشته باشید که برای استفاده از انواع ماسک صنعتی و تنفسی، از محصولاتی استفاده کنید که با محیط کاری شما هماهنگ باشند. از این رو با کارشناسان شرکت دانش بنیان نانو تار پاک می‌توانید در این زمینه صحبت کنید تا ماسک متناسب با کاربرد مورد نظرتان را به شما ارائه دهند.
اعتبار برند شرکت نانو تار پاک
شرکت دانش بنیان نانو تار پاک با توجه به گستردگی زیاد و تلاشی که برای حفظ کیفیت و برند خود دارد، واحد ارزیابی محصولات ستاد نانو را در مؤسسه خدمات فناوری تا بازار مستقر کرده است. این واحد در طی دوره یک ساله، از خط تولید بازدید می‌کند و آزمایش‌های مرتبط با خواص محصول را انجام می‌دهد. این واحد همچنین بر کیفیت محصولات موجود در بازار هم نظارت می‌کند. بدین صورت شرکت نانو تار پاک توانسته است رضایت جامعه هدف خود را به نحو احسن در طی زمان فعالیت خود، جلب کند و روز به روز، پیشرفت بیشتری در زمینه کاری خود و جنبه‌های مختلف فعالیت آن داشته باشد. همچنین مشتری‌مداری را در اولویت کار خود قرار داده است تا بتواند سلامت جامعه هدف خود را به خوبی تضمین کند.
محصولات این برند را می‌توانید از طریق سایت انتاکالا خریداری کنید.

معرفی محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان نانو تار پاک
Published:

معرفی محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان نانو تار پاک

Published:

Creative Fields